سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سوته دلان
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ((م))

همیشه عاشق ((میم)) مالکیتی بودم که...

تو....به آخر اسمم اضافه میکردی.....!
........

و اکنون سالهاست که کسی نامم را نمیخواند ......!


و من فراموش کرده ام.....


قبل ازآن ((م)) چه بود.....!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسین میرمرتضوی ( شنبه 92/2/28 :: ساعت 6:24 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

کمی با من بنشین
قاصدک
((م))
بغض
با چشمان باز
آهو
تصویر تو
شانه مردانه
عصیان
اشک
پیمان
بازباران
ترس
خدا نگهدار
چون تو
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 6
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 55447
» درباره من

سوته دلان

» فهرست موضوعی یادداشت ها
افرینش . اقاقی . بارش ابر . بشکند . تاریک . تندر . توی جنگل . جاده . خوشه . درخشان . ذات . سایه . سوگند . شرابی . طبیعت . عهد . فلک . مخلوق . میپرستم . میترسم . میمیرم . نقص . هجوم . وفاداری . کلاغان .
» آرشیو مطالب
گذشته های نزدیک
آنچه گذشته
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
زمستان 1385

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
آقا مهدی

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب